2 aylık bebeğim gece yaklaşık 5 saat uyuyor o süre zarfında göğüsumde çok süt birikip sertleşiyor ağrıyor bebeğimin kilosu gayet iyi o yüzden gece ben hiç uyandirmıyorum acıkınca o kalkıyor onu beklerken süt çoğalıyor ve ağrıya sebep oluyor sütümü sağmalımıyım yoksa uyandırıp emzirmelimiyim