Doğum yapalı 42 gün oldu sürekli bebeğime yetemiyorum hissi yaşıyorum iyi bir anne değil miyim diye düşünüyorum. Onun için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama sürekli kendimi eksik görüyorum. Annem gittikten sonra Sütüm azaldı yorgunluktan uykusuzluktan kendimi suçluyorum burnu tıkanıyor kendimi suçluyorum sürekli aglamaklıyım yalnız evde kaldıgımızda bısey olacak ta mudahale edemeycek korkusu yasıyorum ve daha nıcelerı. Lohusa psikolojisi ise daha çıkamadım ve gıttıkce bu dusunceler artıyor benım durumumda olan var mı varsa atlattınız mı nasıl atlatacagım bılmıyorum :(