Ozdemirkubra04223 @“Umutoglum”#p30489065masallah masllah hersey vakti zamanı gelince olur bence pek kaygılanma gerek yok tabi yavrucaklari takip etmek te önemli buarada canim benimki 6 Eylül gece 23 55 te doğdu seninki peki 😅
Anatotales Umutoglum çok normal benim oğlum 7. Ayın sonunda çözdü desteksiz oturmayı emekleyen 5. Ayında dönen çocuk nasıl oturmaz diye üzülüyordum ama her çocuk kendi hızında ilerliyor zaman tanıyın
fatmaktoprakci Umutoglum inan hiç bişey yapmadım kucağımda oturur pozisyonda tutuyorduk zaten aylardır eşim bi gün koltuğun kenarına koydu baktık oturuyor zamanla bu oturtmayı süreleri uzattık bir gün sabah uyandım yatağın içinde oturttum desteksiz baktım yapıyor 😂