Kuzeyebru2910 Cnsakf evet sanki kuş uykusunda bizimki de 10 dk uyuyor sonra bağırarak uyanıyor, bizim doktor calpol verdi ama ablamında bebeği var onun doktoru da parol vermiş
Kuzeyebru2910 biryazmasali bizim üçüncü gün bitti şu saat oldu ama hala çok huzursuz umarım bu gece uyuyabilir
Melinda101019 Kuzeyebru2910 Ateşi olduğu içinmi calpol veriyorsunuz ? Ateşi yoksa vermeyin, tavsiye etmiyorlar zaten olduğu zaman ediyorlar. Kaç ölçek veriyorsunuz ? Yani ne kadar çay kaşığı ?
Kuzeyebru2910 Melinda101019 İlk gün ateşi olduğu için 6 saatte bir, ikinci ve üçüncü gün aşı vurulan yerlerde hafif şişlik olduğu için 12 saatte bir 1 çay kaşığı verdim doktorumuzun bilgisinde
Seherliya Kuzeyebru2910 ben de sabah yaptırdım fitil ver dedi doktor verdim umarım ateşlenmez zaten 12 saat sonra geçermiş ateşlenme
MucizemGeldi3545 Cnsakf bizim doktorda parıl vermişti, herkes calpol kullnaınca bende ondan aldım eczaneden. Aynı görevi görüyo sanırım
leylafaruk11 Kuzeyebru2910 bende 10 gün önce yaptirdim 3 gün meme reddi yasadim cok huysuzdu şükür gecti birazcik sabır gecer insallah sizinde