instauser kuranı kerim süs gibi bir şey değil oraya koyalım dursun. Okumak için geldi. Yazılan bazı şeyler tamamen hurafe.
Evdeki diğer kişilerden nas Felak Ayetel Kürsi her gece çocuğa size okumasını isteyin. Siz de "Hasbünallahu ve ni’me’l-vekîl ni’me’l-Mevlâ ve ni’me’n-nasîr, gufrâneke rabbenâ ve ileyke’l-masîr.”
(Allah, bize yeter, O ne güzel vekildir. Ne güzel dost ve ne güzel yardımcıdır. Bağışlamanı dileriz, ey Rabbimiz! Dönüş sanadır!”)"
Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim.
Anlamı: İsmi sayesinde yerde ve gökte hiçbir şeyin zarar veremeyeceği Allah’ın adıyla. O her şeyi işitir ve bilir» derse, ona hiçbir şey zarar vermez.” (Ebû Dâvûd, Edeb, 101/5088; Tirmizî, Deavât, 13)"
Bunları bol bol okuyun. Evde kuranı kreim tilaveti bol bol açın bebeği de sakinleştirir. Allah’a sığınun yalnız o korur.