varol12 benim bebeğimin doğduğu günden beri üst damağı beyaz doktor erken çıkartabilir dedi salya akıtıyor benimkide, sonra ben doktor değiştirdim ve çıkması 4 5 ayı bulur rahat ol dedi yani belirti verir ama erken çıkmaz dedi sizinkide öyle olabilir ve bebeğim tam 2 aylık