znmte1 Ya kızlar oğlum beş aylık doğduğundan beri molfix kullanıyordum ama bu ay mantar pişik yaptı oğlumun poposunda.bezi değiştirmek istiyorum hangisinden alacağım bilmiyorum ?
SeverusSnape znmte1 maalesef aynı sorunu yaşamıştık. Şok olduğum bir durumdu. Denemek amaçlı almıştım ama 2-3 bezde mantara sebebiyet vermişti, bi daha hiç kullanmadan Primaya geçmiştim tekrar. Pahalı ama en memnun kaldığım bez markasıydı.
Ebruliiiiii znmte1 yani mantara etkili olur mu bilmem ama ben minies kullanıyorum iki aydır Migros’un bebek bezi şimdilik memnunum molfix mantar değil ama bebeğimde çok kötü pişik yaptı diye değiştirdim
Mommmmms znmte1 molfix’in yeni nesil bezi yüzünden aylarca doktordan gelemedik pişik mantar berbat durumdaydı kullanmadığımız ilaç kalmadı şimdi goon kullanıyoruz çok şükür hiçbir sorun yaşamadık