3 yaşında 13bucuk kilo kızım . sağlıklı beslenir öyle alıştı ekmek yemek paketli gıdaymış çikolata sevmeyen bi çocuk .hamurisi sevmez şekerli hiç bisey sevmez . Her porsiyonu diyet gibi . Biz pişi yeriz kahvaltıda o domates salatalık . Diyetisyen yapicam onu ☺️ Zuberin fındık ezmesini ilaç gibi veriyorum ağzına düşünün . Enerji versin kreşe giderken diye . Evet bu güzel bir şey gibi görünüyor ama hem zayıf hem sürekli hasta . Çabuk yorulur kuş kadar . Her öğünü sıkıntı yemeğe ilgisi yok . Şükür değerleri çok güzel geldi takviyeleri kesti doktorumuz ama bağışıklık yerlerde her hastalığı kapar . Görseniz yüzü gözü kaşık gibi . Bu sabah 7de kalktı mesela küçükle uğraşırken kahvaltısı 11e kaldı çok vicdan yaptım ama gene yemiyor umrunda değil . Bence beni anladınız ne yapmam lazım bilemiyorum