Merhabalar güzel anneler bebek bezi önerisi almaya geldim sleppy kullanıyorum ama bebeğime çok iz yapıyor 5 aylık bebeğe 5 numara kullanıyorum ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum yoksa sleppyde genel sorun mu bu yada her bezde aynı iz olayı var mı sleppy dışında başka bir bez önerisi olan var sızdırma yapmayan iz bırakmayan pişik yapmayan sleppy hiç pişik yapmadı ama iz çok yapıyor sıkıyor muhtemelen önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ❤️