kamer21 Gunesanne ben 5.ayında deldirdim iyi ki de yapmışım şimdi olsa aslaaaa durmaz sadece 1 dakika ağladı sonra unuttu bile 😁
SeverusSnape Gunesanne bence kendileri ne zaman isterse o zaman deldirmek daha doğru. Bazen videolarını falan görüyorum, şok içinde ağlıyor minicik bebekler. İnsanın içi gidiyor.🥹
Gunesanne kamer21 çok erken değil mi 😅ay maşallah diyorum 🥰benim sorduğum yerlerde delmediler çok saçmaydı bu da, bi yer 2 yaş dedi bi yer 4 yaş ,,,
aymiradurum kamer21 burdaki kuyumcullar herkes 18 ayını bekle dediler bana kalsa 6.ayda deldiricektim kulak memeleri iyice gelişsin dediler
kamer21 Gunesanne ben eczanede deldirmek istedim ama yapan yer yokmuş tanıdık bunitericide yaptırdım sterildi. Bence yaptırın çünkü daha sonra asla istemiyorlar ve kulak memeleri şuan daha yumuşak ve ince daha az acılı oluyor sonra kalınlaştığı zaman daha zor
kamer21 aymiradurum kulak memesi kalınlaşırsa daha zor bana göre daha çok canı yanacak küçükken anlamıylr bile
mihrasahin Gunesanne benimde beklediğim bi şeydi kulak deldirme 5.ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuza sordum ne zaman deldirebiliriz diye doktorumuzda en azından 6.ay aşılarını da olmasını ondan sonra deldirebileceğimizi söyledi
NisanB Gunesanne 4.5 yasnda deldrdik oda kendi istedi bende küpe istiyorum dedi delrmemiz lazim dedim istiyorum dedi oyle deldrdik valla:)
tarcinlikahve Gunesanne 1 yaşında deldirdim kulaklarını normalde deldirmicektim büyüdüğünde kendi gidip deldirsin dedim ama her gören kızımı erkek sanıyordu bende gittim deldirdim😂
Mnli Gunesanne bence küçükken deldirin annem küçükken deldirmiş benim iyi ki deldirmiş sonra hiç cesaret edemedim o deldirmese asla deldirmezdim hatta lisede özeniyordum üçlü ikili takanlara annem dedi gel gidip deldirelim ben de deldircem falan bana cesaret vermek için dedim önce sen deldir oturdu deldirdi ben vazgeçtim 😂 kadının bir kulağında 2 bir kulağında 3 delik var sayemde