Bbcrrr Kızlar merhaba iyi geceler… Oğlum ishal oldu akşam 9 da ve şimdi yaptı. Ne durdurabilir ne yapmam lazım ve neden olabilir, diş yapar mı… çok korkuyorum, yarın sabah direk doktora gidicem sanırım
bikupakahvee Bbcrrr bir bilgim yok çok geçmiş olsun üstte kalsın … ishal dışında başka bir şikayeti varmı acaba ateş vs
Bbcrrr bikupakahvee yok hayır ateş galan da yok bende anlamadım neden böyle oldu diye önceden bi 3-4 gün önce ateş çıktı nezle gibi oldu doktor diş dedi pişik oldu yüzünde bişiler çıktı söndü falan her duyan diş diyor ne bilim napcağını şaşırdım dişler de yaparmış ishal :(
Alerjikrinit Bbcrrr oğlumda da diş öyle çıkıyor. Pişik ishal geniz akıntısı üçlüsü. Korkmayın ateşi yoksa , su içsin bol bol doktora mesaj atabiliyorsanız öyle sorun ben öyle sorarım genelde enterogermina veriyor hatta geçen hafta da son dişleriyle yaşadık mesajla anlattım 4-5 gün kullandım geçti. Ben ishal 3 günü geçerse yazıyorum
zeynepgevil Bol sıvı verin sıvı kaybetmesin yoğurda nişasta koyup verebilirsiniz o iyi geliyor ya da muz patates haslamasıgibi şeyler
Tugbaa29 Ateşini devamlı kontrol ateş çıkarsa hemen calpol ver doktora gidene kadar geçen hafta kizim ishal olmuştu ateşi 38.5 havale geçirdi ateşe dikkat et doktor ishale bağlı enfeksiyon geçirdi dedi rabbim kimseye yasatmasın muz patates bunlar iyi geliyo birde bol bol su
Bbcrrr Momyofthesun 2-3 kere yaptı dün, bugün daha bir şey yok sabah patates haşladım yumurta koydum öyle verdim daha henüz bir şey yok gibi
Momyofthesun Bbcrrr iyi de benim kızım da bazı günler 2-3 kez yapıyor bir günde bu onun ishal olduğu anlamına gelmez ki🫠 bazı günler sindirimleri daha hızlı çalışıyor bazen kakasını tek seferde yapamıyorlar. 3 ten fazla olursa ishal diyebilirsiniz ha bir de çok sulu olması lazım ishal diyebilmek için
Bbcrrr Momyofthesun şöyle söylim dün ilk yaptığı kaka çok cıvık ve sarıydı taşmış yani sonra bir kaç saat sonra affedersin pıtlarken herhalde kaka çıkmamış sıvı akmış sarı renk bugğn yapmadı dedim dışardaydık kaka yaptı taştı her yer battı yani sarı renk bu ishal değil mi ☹️
Momyofthesun Bbcrrr yani doktorum ishal olması için bir günde 3 kezden fazla yapması gerek demişti. Biz de ishal olduğumuzda sürekli WC ye gideriz kendinden pay piç bilemedim☺️
Bbcrrr Momyofthesun aslında evet bende öyle düşündüm bugün görüştüm doktoruyla aynı şeyi söyledi günde 4 ten fazla yaparsa gel dedi