Moralim çok bozuk kızlar. 2 yaşındaki kızım koltuktan düştü ama kötü düştü. Kolunu hareket ettirmesi acile koştuk. Kırık yok ama neyden şüphelendilerse alçıya aldılar. Moralim çok bozuk. Ağlamaktan içim dışıma çıktı. Bi de 10 günlük bebeğim var. Kendimi çok suçlu hissediyorum. Nasıl fark etmedim koltukta zıpladığını. Bi anda oldu her şey. Çok üzülüyorum