Arkadaşlar merhaba oğlum bugün 14 aylık oldu hala emekleme halinde daha doğrusu sürünerek emekliyo ve gün içinde çok sıkılıyo agliyo yürümeyi o kadar çok istiyo ki her gün elimden tutup evde gezmek istiyo ama bi yere kadar bende yoruluyorum belim kopuyo ablası da geç yürümustu ama insanın yinede kafasına takılıyo var mı aynı durumu yaşayan konuşma olarak da çok çok iyi değil meme mama şeklinde anne baba yok kelimelerde