Elifum Deletedmom280 3 yaşına girecek kızım ay ısı ondanda var diş Dr tanıdığımız var çürük değil dedi hamileyken demir ilaçı alıp almadığımı sordu ben almamıştım ama kızıma kullandığım kan damlası dan olmuş
Sweetmomy0 Deletedmom280 canım sen yap alın aynayı elinize bastırarak vs müzik eşliğinde her yemek sonrası süt dahi içse sil bastırarak iki marmagının arasına al dişlerini sadece önden bastırma iki taraftanda bastır arka kısımlarında varsa onlarda temizlemiş önüne geçmiş olursun
Nekwam Deletedmom280 olabilir. Bunun için o ilaclardan sonra suyla temiz bir tulbentle fln dişlerini sil canim. Bunu yasayan cok kişi var.
Nekwam Deletedmom280 beyazlatma kremlerinde bile cıva var mesela. Eger emziriyosan senden gecebilir yani bi ihtimal.. Ya da aşılardaki ağır metallerden olabilir o zaman canim
Gkhnn71 Deletedmom280 bizdede olmuştu sonrasinda çürüyor bilgin olsun bi dış hekimine göster biz bilemedik gitmemiştik
Asafemir Kızlar bişi sorucam 8 buçuk aylık bebeğim var dişlerinde ön iki dişimce beyaz beyaz lekeler var iki üç tane nedir bu geçer mi d vitamini ve kan damlası kullanıyoruz
AbrhamH Deletedmom280 canim bence yavas yavas macunsuz fircalaman lazim. Benimkinde de hafif plak seklinde var. Cunku seker yemeyi seviyo simdiden. Bazen de babasiyla dedesi veriyo o yuzden plak olusuyo. Sizinki biraz demir ilaci etkisi gibi duruyo ama bence fircalarsan zamanla azalir