Ağlamam bitti ve geldim🥲
Kızım 1 ayda hiç kilo almamış ve boy uzamamış doktorumuz da beslenmesi için tavsiyelerde bulunmuştu pütürlü yedirmem gerektiğini, çorba yapıyorsam mesela içinde muhakkak tahıl kıyma vs olması gerektiğini söylemişti ben de dediği gibi yapmaya çalışıyorum ama kızım asla 3 kaşıktan sonra yemiyor istemiyor tadı mı kötü diye bakıyorum öyle yenmeyecek gibi de değil lezzetli yani yemeklerimi beğenmiyor diye üzülüyorum yemiyor diye üzülüyorum kilo alamıyor gelişimi etkilenecek diye kahroluyorum tahlillerinde sadece demir ve b12 düşük çıktı ona da sprey yazmıştı toparlanır merak etmeyin üzmeyin kendinizi dedi ama elimde değil memeye çok düşkün 3 kaşıktan sonra meme emmek istiyor bunu doktora da söyledim memeyi kesmeyin dedi anne sütünü alsın diyor farklı tarifler deneyin illa ki yiyecek falan ama ben çok yoruldum tükendim sizler bu durumu nasıl aştınız lütfen yardımcı olun kızıma yetememek ağır gelmeye başladı