Arkadaslar merhaba,ilk defa buraya yaziyorum ancak iki gundur canima tak etti resmen cocugumun dengesi kaydi.Ben iki gundur adet oldum.Yani dogumdan sonra ilk adetim.Bebegim 3,5 aylik.İki gundur surekli memede kalmak istiyor surekli emmek istiyor.Emzigini veriyorum besigine yatiriyorum yirmi dk sonra kalkiyor meme istiyor.Sut geliyor buna eminim.cunku ilk iciyor luk luk yutkunma sesini duyuyorum dolu dolu.Sonrasinda hep memeyle oynamak istiyor.Size de boyle birsey oldu mu? Adet olunca bebeginizin emme durumunda bir degisiklik oldu mu? Lutfen bana yardimci olun fikir verin 😞😞