fatmakcay Kızlar oğlum 5 aylık ensesi ve kafası çok sıcak ateşimi var diye bakıyorum sürekli ama yok normalmi bu
tgbakar fatmakcay tabiki normal. Erkek bebek ise cok cok daha normal 🤭 erkek bebekler sicagi sevmez ince giydirin ☺️ bir bebeğin usudugunu ensesinden anlarsiniz demisti doktorumuz demek ki üsümüyor.
arya23 fatmakcay farklı bir ateş ölçer ile ölçmeyi deneyin, aynı durum bizde de var ense ve başı sıcak ateşimiz de 38,5-39,0 çıkıyor, viral bir enfeksiyon dedi doktorumuz
[silindi] fatmakcay erkek çocuklar sıcagı sevmezlermiş canım benim oğlumda öyle başı sıcaktır hep cabuk terler. Yine de kontrol et sürekli dişte çıkarıyor olabilir
fatmakcay tgbakar bende bilemedim aşırı sıcak geldi bide bugün hava aşırı sıcak ince giydirsem üşürmü diye korktum evde hiçbişey çalışmıyor 26 derece 😂
fatmakcay arya23 ölçtüm iki farklı normal o da bide kilolu bebeğim acaba ondanda olabilirmi bilemiyorum
fatmakcay [silindi] iki dişide çıktı çıkarırken hiç ateşi olmadı hep ölçtüm kilolu bi bebek acaba ondan mı bu kadar terliyor bilemedim