Oğlum 2 yaşına girdi 2 aylıkta kızım var yanımda biri olmadan dışarı çıkamıyorum iki bebek arabamız var birisi travel diğeri baston oğlum bu aralar bebek arabasına binmeden biyere gitmek istemiyor oysaki kardeşi yokken binmek istemiyordu 😀 Şimdi yaz geliyo ve ben yazın cok dışarı çıkan birisiyim park olsun annelere gitmek olsun vs en azından desteksin kendim çıkarım diye düşünüyorum travel sistemi satsam ikiz arabası alsam sizce gereksiz gibi mi bi kaç kişi ne gerek var bebeği ana kucağına al oğlunuda arabayla sür dedi ama sonuçta oğlumda öğle uykusu hala devam ediyo oda bi bebek yAni dılarda olurum bi durul olur en azından arabada uyur diye düşündüm sizede danışayım dedim sizce mantıklı mı mantıksız mı 🙄