Emziriyorsanz yiyip içtiklerinizden olabilir mama veriyorsanız da belki bebeğinize yaramamış olabilir kaka da yapamıyor demişsiniz zeytinyağı içirin gerçek ve asidi düşük bir çay kaşığı zararı olmaz korkmayın benim arkadaşımın bebeği öyle bir sorunla karşılaştı doktor mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı önermiş ve sorunu düzeldi siz bir danışın doktorunuza isterseniz