Aynı şekilde benimde öyle 3 ay 13 gün oldu doğum yapalı yaklaşık 15 20 gündür inanılmaz derecede dökülüyor her banyoda oluk oluk saç geliyor ilk doğum yaptığımda boyle değildi ama yeni yeni başladı hatta dün saçlarımı bile kestirdim dökülmesi azalsın diye kuaförüm keçi boynuzu pekmezini önerdi günde 3 defa aç karnına bir tatlı kaşığı iç diye şimdi onu deniyorum bakalım birde biberiye yağı dedi saç olmayan yerlere sürüp yıka dedi pekmezden fayda göremezsem onu deneyecegim