Bu sabah 2. Ay aşılarımızı yaptirirken rota aşısını da yaptırdık ebe yavaş yavaş veriyordu yutmasını sağlayarak yarisina geldiğinde kızım fiskirtircasina kustu Ilkkez kustu biraz mola verdik dr u aradık ve diğer yarısından devam ettik vermeye onu da ağzında biriktirmiş tam bitti derken onu da çıkardı şimdi evimizdeyiz karnı çok ac ama emerken çok ağladı gaz olmuş gazını çıkarınca uyuyakaldi bebeklerin midesinin bulandığını nasıl anlarız 😔😔