ahlas123 İyi akşamlar bayanlar emzirme döneminde lazer yaptiran var mi 3 ay önce doğum yaptim cevaplariniza ihtiyacim var..
Huysuz01 ahlas123 6 aydan önce önerilmiyor kankam sabretmedi girdi de değişen bir şey olmadı 6 aydan öncesinin sebebi de hormonlar düzgün değilmiş
Mrvklc97 ahlas123 hormonlardan dolayı olmuyor 6ay deniliyor ama emzirmeyi kesene kadar gitmemenizi öneririm
ahlas123 lilosbebek 3 aydan sonra yapilir denmişti bana. Bazilarida bisry olmaz 40 günden sonrada yapilir diyorlar
ahlas123 Huysuz01 sadece hormonlar icin mi önerilmiyor lazer atışları süt kanallarına zarar veriyor mu acaba
lilosbebek ahlas123 bende sezeryan yaptım biraz o bölgeye geliyor makina birkaç ay sonra yaptırsanız daha sağlıklı olur sizin için