Evseldoku Merhaba kızlar, bebeğimin vücudunda kırmızı lekeler var önce isilik gibi boyun altında başladı ve yayıldı. İsilik bu şekilde vücuda yayılabilir mi? Yarına sıra bulabildim doktorda.
Elif_ilay Evseldoku foto atabılırsen ancak yorum yapabılırız.benım bebegımde isilik cıkarmıstı ama heryerınde küçük benek kızarıklar olusmustu.eger isilik ise dus aldırıyorsun canım.senın gıyındıgınden sadece 1 kat fazla gıydır.ornegın Altına bır zıbın ustune bır bady olacak sekılde
Deniz34 Evseldoku isilik de olabilr bebeklerin geçirdiği bu tarz belirtiler gösteren bulaşıcı hastalıklar da olabilir yarın doktora götür bence
Miraymeyra Evseldoku antibiyotik kullanıyorsanız alerji yapmış olabilir. Ek gıda dönemindeyseniz yediği bişey dokunmuş olabilir.
Evseldoku Elif_ilay fotoğraf atmayı bilmiyorum ama sanırım kalın giydiyorum üşüt diye. Nasıl geçiyor isilik peki. Vucuda yayılabiliyot mu böyle
Elif_ilay Evseldoku mutlaka bir doktor görmeli.eğer isilik ise dus aldırıyorsunuz hergun gecene kadar cok kalın gıydırmıyorsunuz evın derecesıne dıkkat edıyorsunuz cok sıcak olmamalı.doktor zAtenn soyluyor 2 en gec 3 gune gecıyor isilik
Evseldoku Evet ek gıda dönemindeyiz bukadar yayılır mı alerji . Götüreceğimde içim içimi yiyor . Yarın bir olsa
GayeSare İnş. Değildir ama alerji olabilir bencede. Ek gıda döneminde ilk tanıştık bizde kendisiyle. Süt proteini ve yumurtaya var şimdilik deneye deneye gidiyoruz bizde😏