zeynepkrhsn Hiç bir sey yapasım yok ne kadar uyursam uyuyayım hep bitkinim yorgunum 11 aylık bebeğim var ne eve ne ona yetisebiliyorum ne yapacağım ben enerjim hiç yok neler önerebilirsiniz kızlar 🥲
Sunayatasever zeynepkrhsn bende aynıydim kan değerlerinize baktirin benim demir aşırı düşüktü ilac kullanıyorum çok şükür duzeldim
Pearlyyy zeynepkrhsn demir d vitamini veya b12 inde düşüklük olabilir benim öyleydi, demir takviyesiyle düzeldim, birde magnezyum kullanabilirsin, şekersiz olan tercihin olsun👍🏼🥰
zeynepkrhsn Hepinize çok teşekkür ederim geç döndüm kusura bakmayın oğlum diş çıkartıyor onunla ilgilenmekten burayı unutmuşum 🥲