dilayanka evet benim ilk 6 ay sürekli olmuştu, kronikleşmişti, süt kanalı tıkanıyor işte süt çıkamayınca ordan inanılmaz şişiyor ve acıyor göğüsler. Ben tırnağımla koparıyodum o beyazlıkları duşa girip. Lifle falan koparmaya çalışıyodum duşta. Süt fışkırıyodu sonra. Doktorlar pek önermiyordu benim bu yaptığımı ama malesef onların da söylediği yöntemler bende işe yaramıyordu. Mecburen koparmam gerekiyordu. Ama inanılmaz rahatlıyordum. Tavsiye ederim.