5,5 aylık oğlumun kafası çok terliyor. Emerken her yeri boncuk boncuk su içinde kalıyor, ama normal zamanda da terliyor. Tetrazinc damla kullanıyorduk d vitamini için, dr yaramamış dedi muhtemelen kafası da terliyordur dedi evet dedim damlayı değiştirdi. 1,5-2 haftadır farklı vitamin kullanıyoruz ama değişen bir sey yok. Neden olabilir? İlerde bir zararı olur mu acaba?