galadriel KarenAryam bizde 3 ay 12 günlüğüz en fazla 1-2 dakika tutabiliyor sonra düşüyo normal bence
OptimusPrime KarenAryam her bebeğin gelişimi farklı 4-5 aylığa kadar turması gerek sonra problem diye biliyorum 3 ay 3 günlüğüz benim kızım doğduğundan beri tutuyor şimdi savrulmadan uzun süre turuyor yüzüstü sık sık koy boyun kasları gelişsin. Ben öyle koyuyorum etradı izlemeyi çok seviyor baya tutuyor kaldırıyor kafasını.
Babybaby45 KarenAryam takmayn kafata bzde 3 ay 20 günlk oldk yüz üstü yatrnca en fazka 10 dk duruyor hemen atıyor kendni kafasnı yere 😅yoruluyor braz kiloda var sanrm hantallık var zamanla düzelecektr sizinkide
KarenAryam wafflee_42 anladım canım ne bilim biraz endişe yaptım. Bide herhangi bişeyi tutamıyor eliyle
Smyrnaasimrani OptimusPrime benim de kızım doğduğundan beri tutuyo çünkü hep yüzüstü koydum gazı çıksın diye mecbur tuttu yani. Ama yeğenim 4 aylık tuttu hiçbir problemi de yok çocuğun gayet sağlıklı çok da zeki maşallah.
OptimusPrime Smyrnaasimrani Her çocuk farklı oluyor işte ben doğduğundan beri göğsümdede tutuyorum, karnını biraz yumuşak yastıkla destekleyip yüzü koyun koyDum. Kızım öyle durmayı çok seviyor.
wafflee_42 KarenAryam Eller ağızda hep zaten de eline bi nesne verdiğim zaman tutmuyo ağzına götürmüyor
OptimusPrime KarenAryam öyle durması kas gelişimi için gerekli karşısına ayna koy, dikkatini çeken kartlar, renkli birleyler falan koysan durmaz mı acaba?
tossikannesi Benim oğlumda doğduğundan beri tutuyor. Kıyasla diye değil canım ama doktor kontrollerine götür mutlaka çünkü tutması gerekiyor. Tutamayan örneklerde vardır ama her çocuk aynı değil. İyi bir doktora götürün.