Merhaba tecrübeli anneler, bebeğim 39 günlük ve neredeyse 3 haftadır burnu hep dolu. Serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum sürekli. 1 aylık kontrolünde doktora gösterdim o da farklı bir şey demedi serumla aspiratör kullan şu an ilaç alamaz dedi başka bir şey söylemedi. Nefes almasında sıkıntı yok ağzı kapalı uyuyor ama burnu hep dolu 🙁 her odada nem gösteren termometre var, nem oranı da iyi bilmiyorum ne zaman geçicek endişeleniyorum. Sizin öneriniz var mı? 🙁🙁