Akbasinci ben hc kullanmıştım maskesini ve yağını. Bana iyi gelen size gelmez , size iyi gelen bana gelmez öncelikle bunu söyliyim 😊 Maskesi anlık yumuşatıyordu banyoda saç tipim çok kuru. Yağı içinde idare eder ama muhteşem değildi 😊 uzatma için dax çok iyi gelmişti bana😊any dediğiniz markaya baktım bana çok güvenli gelmedi 🤔