Benım bebegım suan 6 aylık. 3 numara bez cok fazla kaka sızdırıyordu ger gun sırtından cıkıyordu kakası o yuzden 4 numaraya gectım bebegım 4 aylıktı. O samandan berı 3 numarayı bıraktık . Buyuk bez takıyoruz yanı. Ama bugunnbırısı bana dedıkı buyuk be bebeklerde bacak ayrıkşıgı yaapar. Bende tesırgın oldum kontrole gdıınce doktora soracagım ama daha ck var. Merak ettım sızler kacıncı ayda 4 nuamraya gecıs yaptınız