hapyymoom Kızlar hayırlı akşamlar normal doğum yapıp dikişi olanlar varmı aramızda 6 gün oldu doğum yapalı dikişler ne zaman düşüyor acaba ve düştüğünü nasıl anlıyoruz kaşıntı ve yanma oluyor mu
hazali28 hapyymoom mümkünse üşütmemeye ve enfeksiyon kapmamaya çalışın rahat iyileşiyo hatta fark etmiyorsunuz arada batma hissi gibi ufak acılar oluyo ama üstünden 6 buçuk ay geçti gayet iyiyim farkında bile değilim
mmellissa hapyymoom dış dikişlerim bir iki hafta içinde düşmüştü silince peçeteye ipler geliyordu görüyordum iç dikişlerimde kırkım cıkmaya yakın düşmüştü her tuvalette peçeteye ipler geliyor o şekilde anlayabilirsiniz düştüğünü herhangi bir acı olmuyor düşerken zaten eriyen ipler oldugu için
Deletedmom104 hapyymoom Batikon ve gazlı bezle pansuman yapıyordum her gün. 52. Gün düştü tamamen düştü içtekiler. Eğer eriyen dikişse ipler kopup geliyor zaten, ben silindikçe ufak ufak geliyordu peçeteye
aslhnkrts hapyymoom benimde 9 gün oldu bugün bi yanma başladı korkuyorum bende hastanede olduğum için dikkat ettim ama evde olunduğu gibi olmuyo yinede korkuyorum hala enfeksiyon falan mı o yanma acaba diye sizşnde yanmanız var mı
hapyymoom hazali28 çok dikkat ediyorum gerçekten ellimden geldiğince özen gösteriyorum İnşallahta bir şeyde olmaz
hapyymoom mmellissa sanırım benim içte dikiş yok dışta var diye biliyorum ben o gün doktoruma sormakta aklıma hiç gelmedi ama içte bence yok olsa o gün hissederdim sanırım başka bir doktor baktı affedersiniz ağrı felan hissetmemiştim iç tarafta
gamzekuzeyege Benim 40 ıma yakın düşmüştü dikişlerim ama çoklukla da alakalı olabilir fazlaydı benim dikişlerim
hapyymoom gamzekuzeyege Doğrudur benim sanırım 7 tane olması lazım o zamanki rahatlamayla doktoruma hiç sormak ta aklıma dahi gelmemiş ya sonrasın da gittim yine sormadım ilkin heyecanı stresi sanırım
hapyymoom Deletedmom104 Bana doktorum temiz hissetmezsen eğer batikon ile temizleme yapabilirsin dedi onun haricinde bir şey yapma dedi ama
gamzekuzeyege hapyymoom aynı benimde ilk ama doktorum demişti bana ben sormadan zamanla düşüyor zaten acı ağrı hissetmiyorsun ❤️
hapyymoom aslhnkrts benimde yanıyor ama öyle çok bir yanma değil bende ondan çok korktum işte şey soracağım su ile temizleme yapıyormusunuz doktorunuz bir şey dedimi
aslhnkrts hapyymoom batikonlu suyla yıka dedi ama bebeğim prematüre hastanede yatıyoruz ben çok dikkat edemedim maalesef bebeğimle ilgilenmekten kendimi ihmal ettim
scinar hapyymoom 40a dogru parca prca atmistı hicbisi hissetmedim.pqnsumani hergun 3 kere yaptim hep kuru tuttum ve gunde 6 tane falan ped degistirdim temiz olsa bile. Her gun banyo yaptim birde temizlik açısından cok gecmis olsun
sleepymom hapyymoom 15-20 gün sonra hiç acı kalmadı 40 gün sonunda da hiçbir şey yokmuş gibi eski halimde devam ettim