Selamlar öncelikle. Bebeğim 8 aylık ağır şekilde ek gıda reddi yaşıyoruz ne verirsem kusuyor öğürüyor ağzını açmıyor bile bir tek yoğurt yiyor oda canı isterse. Hadi yemekler tuzsuz diyelim tatsız geliyor ama elma armut ve muz ile irmikli muhallebi yapıyorum onu bile istemiyor ne yapacağımı şaşırdım artık sadece emmek istiyor nolur akıl verin 🤷🏻♀️