sonek biz hiç geri kalmadık yaşıtlarından. Tabiki zor ve sıkıntılı bir durum ne hissettiğinizi çok çok iyi anlıyorum. Benim bebeğim hala kontrol altında. Aslında ben kendim götürüyorum olası bir sıkıntı varsa erken teşhis edelim diye. En son iki yaşında götürdüm gelişimsel pediatriye. Üç yaşında çıktı gelişimi 🙃 benim bebeğim 7 aylık emekledi, sekiz aylık sıraladı 11 aylık yürüdü. Şuan iki buçuk yaşında dediğim gibi. Beşli altılı cümleler ile konuşur otuza kadar sayar 20den fazla şarkıyı ezbere bilir. Bunları neden yazdım,korkunuzu anlıyorum ama bu durumu yaşayan her bebekte gelişim geriliği olacak diye bişey yok. Bizim gibi çok sağlıklı ilerleyen bebekler de var. Güzel örnekleri görün diye yazıyorum. Çünkü ben o dönem çok ihtiyaç duymuştum iyi biten hikâyelere.
Hiç geçmeyecek gibi geliyor biliyorum ama inanın geçecek 🌸