Merhaba. Oğlum 4.5 yaşında az önce bı konuşmamiz oldu 😁 vikingleri izliyordu hamile kadın gördü . Karnı niye okadar buyukki dedi .bende içinde bebek var annelerin karnında bebek olur dedim . Bu mümkün değil ki ağzımızdan girmezki bebeler karnınıza gelmez ki dedi 😁😁😁. Hemen araştırma yaptım ne diyeceğim diye. Bı yazıya denk geldim
Beş yaşın altı çocuklara bebeğin bir tohumdan geldiğini anne karnında özel bir bölmede (cep gibi, kese gibi) korunduğunu, ilk başlarda mercimek kadar küçük olduğunu anne karnındaki özel yerde dokuz ay boyunca büyümeye devam ettiğini, bebek annenin karnında büyüdükçe annenin karnının da büyüdüğünü belli bir boya ve ağırlığa gelince anne karnının alt kısmında doğum yapmak için bir delik açılacağını bebeğinde doktor yada ebe tarafından buradan çıkarılarak anneye verildiğini anlatabilirsiniz. Bu genelde beş yaş ve altı çocuklar için tatmin edici bir cevap olacaktır yazıyor .bende annenin karnında tohum olur büyür falan dedim. Hastaneye gidince doktorlar annenin karnından bebeği çıkarır eve getiririz dedim ama karnimizdan nasıl çıkıyor dedi bişey diyemedim buna 🤔 kardeşi 2.5 yaşında. Şimdi 3. Bebeğe hamileyim karnında bebek var gibi konuşmalar oluyor merak ediyor sanırsam 🐣