1prensessannesi Merhabalar Yaklaşık 7 ay önce sezaryen oldum. Çok ayakta durunca yada bir iş yaparken mesela sarma sararken sırtımda bir nokta isa sureli uyuşuyor sonra geçiyor. Tekrarlayan bi durum yaklaşık 1 aydır. Başına gelen var mı normal mi