İlaç kullanabilirsin bende emziriyorum Parol serbest ve augmentin antibiyotik içebilirsin sağlık Ocağı yazıyor. Sen içersen bebeğinede geçer hasta olmaz en azından. Bende içiyorum 1 haftadır aşırı grip ve boğazım şişmişti eğer ilaçlar olmasa kesin kızımda hasta olurdu