Kızlar ya ne kadar erkende kalksa, geçte kalksa öğlen uyumuyor. 1 saat uyurdu artık oda kalmadı akşam da 6 7 gibi uyumak istiyor 1 saat uyuyor sonra gece 2 3 e kadar uyumuyor. Az çok uykusu vardı artık oda kalmadı napacagim ya 😪 ne gece ne gündüz hiç dinlenemiyorum ayakta olduğu her dakika meme meme diye ağlıyor bu ayda mi var sorun yoksa benim bebegimde mi anlamıyorum artık