SuDenis Oy kullanmamanın cezası kendi kaderinizde ve çocuğunuzun geleceğinde söz sahibi olmama cezasıdır.
gulyabani SuDenis kesinlikle eşim kullanmadı demediğimi bırakmıyorum sabahtan beri. En sinirli olduğum durumdur.
asrinhatasi Deletedmom_100 var aslında ama onun bildirimi cartı curtu cezadan daha fazla olduğu için önemsemiyor devlet 🥲
hayalperest2310 marsiyen genelde seçim zamanları hep ikemetgah ettiğim yerde olmuyordum bu sefer de bebeğim bırakmadı öyle kaldı
Duygusaljelibon_ Deletedmom_100 bende dün dedim oy kullanmayanlara 300 tl ceza varmış dedim 500 vereyim karım yorulmasın dedi kdkdkd