Merhaba kızıma nistagmus tanısı kondu bunda göz ile alakalı bir problem. Gözler dans ediyor nörolojik de olabilirdi ama değilmiş şansımıza. Ben toplamda dört kere ROP muayenesi yaptırdım. Kısa sürüyor 10 saniye ☺️ Ama size tavsiyem üniversite hastanesinde yaptırmanız ben Sadi konuk Eğitim Araştırmada yaptırdım. Doktor bana sinirleri gelişmemiş ses dünya başıma yıkıldı. Sonra gittim Cerrahpaşa’ya hiçbir şeyi yok görüyor dediler. Daha sonra Ankara’da Prof.Ali Şefik Sanaç Beye gittim ve gözlerinin dans etmesi renk Pigmentinin eksik olmasından dolayıymış. Yani bu arada İstanbul Eğitim araştırma da Velittin Oğuz’a götürmeye devam ediyoruz. Geçici dediler göz muayenesi çok önemli daha bir sürü hastalığın tanısı gözden konuluyor.