alya0 bizim yenidogan donemi cok kaostu hic ogretmeye niyetlenmedim ogretmek icin 1 aylik olmasini bekledim. 1 aylik olduktan sonra aksamlari yatak odasinda uyuttum karanlik odada gece lambasi kullandim hep uyuduktan sonra emmek icin uyandiginda da lambayi acmadim. Kaka yapmadigi muddetce bezini degistirmedim. Bezini degsitirmek zorunda kaldiysam da lamba acmadim yine. Her aksam uykuya gecmeden once bez ve kiyafet degisikligi yaptim sabah kalkinca da ayni sekilde. Gece uykusu icin ayni ninniyi dinlettim. Su an 3.5 aylik 21:00-21:30 gibi gece uykusuna geciyor.