Göğüslerim emzirdikten sonra sızlıyor ağrıyor göğüsüme dokununca ikisindede yuvarlak sert birşey var kayısı yumurta büyüklüğünde gibi acaba normal mi mastit diycem ama ateş falan yok zaten emziriyorum da sürekli neden oluyor bu ağrı sizin göğsünüzdede böyle bir sertlik varmı emzirirken normal mi acaba ?