Sudee00 geçmiş olsun, taksi de iyi bir seçenek bence bu durumda. Ben de erken hamilelik döneminde aşırı kanama yaşamıştım, eşimi çağırdım o gelene kadar da 112yi arayıp gidebileceğim hastanelleri sordum (kadın doğum servisi olan) hatta birkaç defa aradım, her seferinde ambulans gönderelim dediler. Ben de aracımla kendim geleceğim dedim