Kabarik Sağol canim babymaaldan alt ust takimlar aldim onlardan cok memnunum cok esnek kaliteli gercekten benim bebeğime göre kalıpları. Corap hic bakmadim bakayim bi belki ordakiler olur .bide e bebek tavsiye ettiler orayada bakcam cok teşekkür ederim iyi dileklerin icin.