Pnar2309 aynı durumu yaşadım, benim de 9 haftalıktı kürtaj olduğumda ama sonradan çok pişman oldum, şimdiki aklım olsa mutlaka ikinci bir hastaneye giderdim, neyse ki aradan zaman geçince tekrar hamile kaldım ve şimdi 9 aylık bir bebeğim var, umarım Allahım sizi de en uygun zamanda sevindirir