adel18 Kızlar bebeğim alerjik test yaptırmam gerekiyor süreci beraber atlatabileceğim beni sağlıklı yönlendirecek bir doktora ihtiyacım var,fiyatları ile beraber yazabilirseniz çok sevinirim teşekkür ederim 🙏🏼
nuroner adel18 biz tss kapsamında medicana hastanesi Şule Çağlayan Sözmene gitmiştik mama raporumuzu çıkarmıştı memnun kaldık ama süreci nasıl yönetir bilemiyorum biz henüz ek gıda dönemine gelmedik çünkü . Çocuk doktorumuz Nevin Uzuneri tavsiye etti bize ek gıda ve test dönemi için birde Esra Toprak Kanık methini çok duydum ben de bu doktorlardan birine gideceğim 🫠
Ae123 adel18 İzmir’de Figen Gülene gidiyoruz biz. Gayet bilgili bir hanım. Muayene 2 bin. Önce kan testi yaptık, krem kullandığımız için deri testi yapmadı onun için de 16sına gün aldık
nuroner adel18 biz şuan 4 aylığız oğlum zaten emmiyor alerji maması ile şikayetleri düzelince tanı kesin dedi ve gerek duymadı ek gıdaya geçmeden görüşeceğiz diye konuştuk
nuroner adel18 biz tanı aldığımız da ishaldik her beslenme sonrası 2-3 günde 15-16 kez belki kaka yapıyorduk probiyotik kullanımı ile o düzeldi ya günde 1 yada 2 güne 1 yapıyor şuan ama reflü ye bi çözüm bulamadık maalesef
lilosbebek adel18 yumurta vermiyorum zaten atopik dermatit dedi doktor krem önerdi 2 kere sürdüm düzeldi kortizonlu krem vermişti başka bir doktor o geçirmemişti alerji doktorunun önerdiği krem geçirdi
adel18 nuroner ya bizde de kaka problemi çok var probiyotik ne kullanıyorsunuz ishali geçmiyor bir türlü mamadan sonra özellikle biz biogai kullanıyoruz ama işe yarıyor mu emin değilim reflü şurubu verdiler bize de ama ben reflü olduğunu düşünmüyorum çünkü fışkırır tarzda kusma vs yok bizde alerji olunca hemen reflü yapıştırıyorlar çocuklara
nuroner adel18 klaire labs araştırın bize çocuk doktorumuz başlamıştı ilk tanıyı da o koymuştu zaten, sonra Şule hoca da destekledi . Bu alerji kongresinde tanıtılan alerjiye iyi geldiği söylenen bi probiyotik çok faydasını gördük biz aletjik belritiler ilk kullanımdan sonra hafiledi resmen şok olmuştuk
rkbr adel18 merhaba sizde de mi kusma var bizde 3 ayligiz kusma var ama fışkırıyor tarzı değil bulantı şurubu verdi 1 2 gün geçti tekrar başladı napcagimi şaşırdım sadece anne sütü alıyor bu arada
nevermore Bilkent şehir hastanesinde yaptırmıştık, hem kandan hem de deri testi. Ücret ödemedik, birkaç saat içinde hallettik hepsini.
nevermore nevermore berfgen testte çıkmadı bizim doktor da çok küçük genelde çıkmıyor demişti, yaklaşık 4 aylıkken geçti süt alerjimiz. Kakada kan vardı ama testte çıkmadı.