kiz23 benim kızım da böyleydi, 1 buçuk yaşında artık kilo almıyor boyu uzamiyor diye doktor memeden kestirdi, ama yine de yarım kase çorba dışında bişey yedirmeyi başaramadık asla. Şimdi 4 buçuk yaşında, Ekim’de okula başladı anca o zaman yemeye başladı okulda taşına bakıp sevdikçe evde de yemeye başladı 🤷