ndmr Ebebeğin eller serbest süt pompasını kullanan var mı? Çekim gücü nasıl ? Ben hep sağarak süt veriyorum bebeğime kablolu ile zor oluyor sabit kalıyorsun giyilebilen süt pompası kullanan var mı ? Ebebeğin veya başka bir markanın ?
Ardenaden E bebegi kullniorm suaanda nirmalde sarjli kulaniordm ama onunda cekim gucu iyi en azindn pratik.ama tabiki kallolu daha cekikm gucu yuksek gbi geliyor ama buda gyet iyi is goruyor
urazmomy E bebeğinki rezalet bende lansinohun elektriklisi varken gittim babymom un eller serbest pompasını aldım çok saçm bi çekim gücü var meme ucumu koparacak gibi çekiyor ve lansinohla 10 dk da 100 ml sağarken bu zımbırtı anca 30 ml çıkarıyor