D_deniz Maşaallah diyin bebeğinize bence. O kadar çok anne var ki bebeği sık uyanıyor diye mahvolan. Gece uyandırıp beslenme durumları 40 gün devam ediyor. 40 çıktıktan sonra bebeğiniz gece uyanmıyorsa eğer ekstra bir çaba harcayıp onu uyandırmanıza zaten gerek yok. Boyu, kilosu yerindeyse n güzel işte. Bırakın uyusun. Sizde uyuyun sabaha kadar. Mis gibi. Benim oğlan 22 aylık ve n gece n gündüz asla uyumayan bir bebek. Yeni yeni bir tık düzeliyor, düzene giriyor da sabaha kadar aralıksız uyumak n demek yeni yeni güzelliğini rahatlığını anlıyorum. Mama daha uzun tok tuttuğu İçin demek ki gece uyanıp ekstra beslenme ihtiyacı duymuyor. Biliyorsunuz bir bebeğin beslenmeye olduğu kadar uykuya da ihtiyacı var. Uyusun da büyüsün deniliyor zaten ya. Belli ki bir sıkıntısı da yok. Gaz, diş vs gibi. Tadını çıkarın. Sağlıcakla büyütün🍀