MomK Benim 11 yaşındaki kızım da yürümeyi öğrendiğinde odanın içinde tek bir yerde bir o yana bir bu yana yürüyordu. Küçük kızım ağlayıp sinirlenince kendini geri atar, sürekli çoraplarını çıkarır. 4,5 yaşındaki oğlumun sayamayacağım kadar çok takıntısı var. Renkler, kıyafetler…
Çocuklarımın hiçbiri otizmli değil.
Bu video hiçbir şey ifade etmiyor.
Bu video bebeğinin otizmli olduğunu öğrenen bir annenin geçmişe dönük değerlendirme yapıp çocuğunun her hareketini otizme bağlamasıyla alakalı bir video. Çoğu annenin yaptığı gibi “Acabaları ve endişeleri” varmış. Kesin tanı alınca “Ben biliyordum.” demiş. Dediğim gibi böyle bir video hiç kimse için bir kılavuz olamaz ve bir anlam ifade etmez. Kaldı ki otizm farklı farklı şekillerde kendini gösterebilir. Gerilmeyin durduk yere.