14 aylık kızım var bezi geceleri devamlı karın bölgesinden taşıyor ama bez tam dolmadan acaba boydan mı kısa geliyor 4 numara molfix kullanıyorum kilosu 9 kızımın. sizce 5 e mi geçmeliyim? gündüz de hemen değiştirmezsem taşıyor bez dolmadan değiştiriyorum . kaka da öyle çoğunlukla çişi taşıyor ama .